.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودباوري دستاورد انقلاب براي جوانان
خودباوري دستاورد انقلاب براي جوانان

رئيس مجمع نمايندگان گيلان گفت: خودباوري از دستاوردهاي انقلاب براي جوانان و نوجوانان كشور است.

بهمن محمدياري در جمع مسئولان اداره‌ها و نهادهاي اين شهرستان افزود: درخت تناور انقلاب اسلامي با ايثارگري‌هاي جوانان اين مرز و بوم در مقابل انواع توطئه‌هاي داخلي و خارجي دشمنان بيمه شده است.

وي ادامه داد: به ‌بركت انقلاب‌اسلامي زمينه حضور جوانان در همه عرصه‌هاي نظام اسلامي فراهم شده و مشاركت آنان در عرصه‌هاي مختلف دستاوردهاي گرانبهايي براي جمهوري اسلامي در پي داشته است.
محمدياري اظهار داشت: با گسترش امكانات آموزشي و دانشگاهي در كشور بسياري از جوانان وارد مراكز علمي كشور شدند و زمينه تربيت مديراني خلاق براي آينده كشور فراهم شده است.

نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تصريح كرد: جوانان ترويج كننده ارزش‌هاي ديني انقلاب هستند و نقش مهمي در حفظ و انتقال آنها به عهده دارند.
وي با بيان اينكه خودباوري جوانان رمز پويايي، ماندگاري و اقتدار انقلاب و نظام اسلامي طي سال‌هاي اخير بوده است، گفت: اعتماد به نفس و خودباوري نقش مهمي در اقتدار نظام و دستيابي به پيشرفت و توسعه ايران اسلامي دارد.
رئيس مجمع نمايندگان گيلان خاطرنشان كرد: يكي از مهم‌ترين خدمات و زيباترين اثر وجودي امام (ره) احياي معنويت و ارزش‌هاي مكتب حيات بخش اسلام از جمله انتظار فرج بوده است.

وي با اشاره به آغاز نهضت اسلامي از سال 42 اظهار داشت: مبارزه 15 ساله ملت مسلمان ايران به رهبري امام خميني(ره) به ثمر رسيد و با سرنگوني نظام 2500 ساله شاهنشاهي و ريشه‏هاي فاسد دودمان سياه پهلوي در 22 بهمن 1357 انقلاب شكوهمند اسلامي ايران به پيروزي رسيد.
محمدياري اظهار داشت: پيشرفت‌هاي چشمگير علمي در بحث انرژي هسته‌اي و علوم نوين از جمله سلول‌هاي بنيادين و درمان برخي از بيماري‌هاي صعب‌العلاج و درخشش جوانان ايران اسلامي در عرصه‌هاي علمي و ورزشي جهان كسب افتخارهاي متعدد از آثار اعتماد به نفس و خودباوري است.

نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با تاكيد بر صيانت از انقلاب اسلامي و حراست از ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي افزود: در نظام اسلامي مسئوليت حفظ و حراست از اصول و ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را مردم و مسئولان به عهده دارند.
وي با بيان اينكه حفاظت از انقلاب اسلامي مسئوليت بسيار سنگيني است، گفت: نسل كنوني بايد با آمادگي كامل براي دفاع از آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و نگاهي عميق دهه چهارم انقلاب را پيش برند.

به گفته محمدياري نخستين گام در تشكيل حكومت اسلامي اتكاي نيروها به قدرت الهي بوده ضمن اينكه نخستين شرط تحقق ارتقاي سطح توان دفاعي در برابر تهديدها نسبت به حكومت است.
رئيس مجمع نمايندگان گيلان با اشاره به اينكه قبل از انقلاب نظام جهان به دو قطب شرق و غرب تقسيم شده بود، خاطرنشان كرد: جنگ سرد دنيا را زير نفوذ خود قرار داده بود و ايران نيز به لحاظ داشتن موقعيت راهبردي مورد توجه واقع شده بود.

وي تصريح كرد: اصلي‌ترين خواسته مردم استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود تا خودشان تصميم بگيرند.
محمدياري گفت: امروز زيرساخت‌هاي كشور به خوبي فراهم شده و اقتدار نظام در حد عالي است اگر چه مشكلاتي وجود دارد اما انتظار حل آنها طي يك پروسه كوتاه مدت مطرح نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.